ciao

kom precis hem efter att ha varit på julunch hos moster&morbror. det var mysigt. Ikväll ska jag sitta barnvakt till lillebror och plöja one tree hill. hehe (a) sandra ska hålla mig sällskap också. har klippt mig idag också. Föresten har min dator gått sönder och jag ber till gud att alla mina bilder komma finnas kvar när den är lagad. annars vet jag inte vad jag gör..

Igår var det jag,sandra,linnea,bella och hedda som var hos sandra först. mimmi hade några av hennes kompisar där också så det var lite roligt. Sen drog vi iallafall till enebyberg och träffade några. hoppade in på något gården disco gjorde vi också. men det var typ bara 10 pers där. Vi parade ihop alla små pojkar och flickor. dom var sååå tacksamma! hihi.
Sen åkte jag hem typ. pusspuss

Kommentarer
Postat av: blä

om du fortsätter i den här stilen med att inte uppdatera som kmr i alla fall jag sluta läsa USCH

2008-12-07 @ 14:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0