Tillbaka

Nu kändes det rätt att börja skriva lite igen. Veckan har gått otroligt snabbt och imorgon är det fredag! grymtglad och taggad. Förövrigt är det luciacup imorgon, vi är några som ska dra dit någon sekund och sedan dra vidare om planen går som den borde. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, måste iof plugga lite fysik. men det kommer inte vara pioriteten känner jag. är helt slut! Igår var det föresten Nobeldagen på skolan, alla klädde upp sig, skitgulligt!
Har förstås inga bilder, men på måndag ska tydligen min dator vara klar, så jag räknar timmarna! hihi.
Har handlat massor med julklappar idag med sandra föresten, känner mig superduktig. även en tröja till mig.
Men nu ska jag ta mitt te och lägga mig i soffan och kolla på någon film, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0