Rain

Just nu känner jag ingen som helst ork till någonting. Bara jättetrött.
Filmen idag var inte alls så bra som jag hade trott. Fast det blir ju oftast så när man har läst boken innan, tror inte att det finns någon film som är bättre än själva boken faktist.
Just nu ska jag iallafall bara sminka av mig och sätta mig med hemkunskapen som ska vara klar till imorgon. Vet verkligen inte om jag kommer hinna faktist. Men ska göra mitt bästa.
Föresten! I sommar är det jag och min kusin som åker på språkresa till Oxford. Anledningen varför vi åker dit istället för ex malta är för att mina föräldrar har alldeles för mycket koll. skämt åsido. Nej men det ska verkligen bli skitkul och kan knappt vänta. Linnéa och Hedda ska tydligen vara där exakt samtidigt men med ett annat "företag" , vi åker med STS och de med EF. men det är ju också grymt roligt. Så nu har jag två saker att se framimot till nästa vår/sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0