städning!

Nu har jag städat hela mitt rum, och direkt när jag är klar så tappar jag ett glas med smoothie i golvet, så det är bara att börja om. Lite småsurt...

Nu har jag iallafall duschat och ska börja göra iordning mig, först ska jag och sofia kolla på hennes pojkväns match och sedan är det nog bara hem  för att byta om och sedan först hem till ebba, och sedan vidare för att mysa med grill och sånt. tror jag iallafall.. hih!

Här är vi oss! Bilden tagen på slutet av en lördagskväll för några veckor sedan. därför de otroligt fina minerna.
 

Föresten så skriver jag infot om kläderna i inlägget under nu!

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHA, så sjuukt snygga asså!

2009-04-04 @ 15:25:58
URL: http://tings.devote.se
Postat av: Johanna

Svar: Okeejj :) Vad bra! Har lagt till dig nu ;D

Coolt, du kunde låten! haha ^^ visst e den bra?

2009-04-04 @ 16:26:12
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0