let our spirit never die

tjenare! Ville bara meddela att jag lever här i Thailandet. Vet inte riktigt hur det går med mig och bloggandet. Men jag ska göra mitt bästa. Nu är klockan elva på kvällen här och jag ska gå och lägga mig, ska upp klockan halv 8 imorgon för att ta 9 bussen med mamma till bangkok där vi ska ha en tjejhelg. Mysmys! Var i nya skolan idag också för att träffa rektorn m.m och det ser riktigt bra ut. måste ha svartvita kläder på mig bara och det känns lite småjobbgt. Skriver mer sen! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: josse

börja lägg in bilder och berätta hur du har det i thailand vaniss!!!! pusss/ JOSÉ

2009-08-15 @ 11:24:09
Postat av: hanna

Fin blogg! :D

2009-08-29 @ 19:24:35
URL: http://haannaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0