scrubs

Hej Sötnosar!

Har inte uppdaterat på några dagar tack vare skola och förkylning.. Hur sjukt är det inte att när det blir vinter här, så blir folk förkylna precis som i Sverige?!
Men nu har den efterlängtade helgen ÄNTLIGEN kommen, är ledig på måndag också eftersom det är kungens födelsedag imorgon, fråga inte varför man är ledig två dagar efter då men jag klagar inte! Och sen är jag ledig torsdag och fredag så det blir en kort vecka! Denna helg ska jag iallafall bara sova sova och sova, känner mig sådär jobbigt sjuk och vissen.. Och sen måste jag klämma in lite plugg också :(
Men imorgon blir det nog en trip ner till stranden iallafall!

Idag åkte min klass under den sista lektionen till Cammilian center,  ett ställe där barn som har aids and hiv i alla åldrar bor och går i skolan. Det vi gjorde var att ge dom bilderna dom tog förra veckan med "tomten" (Jun) och sen fick dom även en klubba. Det är helt sjukt vad lite det behövs för att dom ska bli glada. Alltid ett leende på läpparna istället för att vara bitter för deras orättvisa öde. Vi tog lite bilder med dom också, ska se till att få tag på dem och då lägger jag upp dom!

Sitter iallafall i skrivande stund och kollar på Scrubs, dricker cola och äter godis. (Kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter när farmor kommer om en vecka och har med sig massor med svenskt candy till moi!, och att få träffa henne såklart!) Resten av familjen är nere på vid stranden och äter middag, men kände ingen som helst lust eller ork att följa med.. Funderar tillome på att gå och lägga mig nu, och klockan är lite över 8. Sjukt!
Tror jag kör på det, godnatt!


Mobil bild från idag påväg hem från skolan, tufft!

Kommentarer
Postat av: martina victoria kuhse

hej! hur är det med dig? gör du gratis bloggdesigner? :)

2009-12-04 @ 23:26:38
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

coolt!!!

2009-12-05 @ 10:36:07
Postat av: Jennyfer

Hur kan du bo i thailand bara sådär?

Bor du där själv eller med dina föräldrar?

Hur mycket kostar det att flytta dit och bo där per månad?? svara gärna!

2010-04-23 @ 10:46:22
Postat av: Jennyfer

Hej!

Hur kan du bara ha flyttat till thailand sådär?

Bor du själv eller med dina föräldrar?

Hur mycket kostar det att flytta dit och bo där i månaden om man hyr ett hus eller lägenhet? svara gärna!

2010-04-23 @ 10:48:21
Postat av: Jennyfer

Hej!

Hur kan du bara flytta till thailand sådär??!

Bor du där själv eller med dina föräldrar?

Hur mycket kostar det att flytta från sverige till thailand och hur mycket kostar det att bo där i månaden om man hyr ett hus typ eller lägenhet? svara gärna!

2010-04-23 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0