fffeber

Jag har verkligen världens bästa mamma ! Idag kom hon hem med godis till mig igen, jag vet att jag verkligen borde sluta men godis har varit min enda föda de här 4 dagarna jag har varit hemma. Så det är väl bra att jag får i mig någonting. Det sjuka är att jag inte är sugen på någonting, inte ens godis men endå har min kropp ett begär att ha socker. lite småläskigt.
Har spelat massor med sims idag iallafall. och kollat på tusentals bilder på rob pattinson ( edward cullen ) på fejjan.
Just nu kollar jag på sex and the city och äter godis. Sattsar på att bli frisk till på fredag också ! Eller jag känner mig frisk, nästan men sen så har jag liksom 38.3 grader feber, fattar inte hur det går ihop.. jaja. Men nu ska jag fortsätta, hej!


Grymt seriös bild på mig,emme & sandra. både jag och sandra har feber när bilden togs har jag också för mig.
Det ser även ut som om jag ahr ett lika stort huvud som jordklotet, wierd :O

Kommentarer
Postat av: Emme

heeeet bild gumman <3

2009-01-22 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0