drömmar

Just nu sitter jag och drömmer mig bort. bort från de kalla klimatet och dunjackorna. bort från alla de deprimerade svenskarna som borde gått i ide. Jag önskar att jag var i Thailand, så istället för de 10 timmar det tog att åka hem från fjällen, kunde jag ha användit tiden med att sitta på ett flyg till just thailand, det tar nämligen lika långt tid. Så skulle inte det sitta fint att bo i mitt hus där och bara gå runt och klaga på att det är för varmt och dricka massor med cola och göra shakes i olika smaker. och sedan på eftermiddagen åka till havet och bada i vågorna medans man känner att håret bleks av det salta vattnet. Glöm inte middagarna då man sitter på stranden och äter. Fast mest thailändarna i sig, alltid lika trevliga och man känner sig alltid lika hemma, även om engelska inte är deras starkaste ämne och något som tid inte finns i deras huvuden. Och det är ju ett stort plus att deras valuta är så liten gemföresevis med våran, en krona är 5bath där.  Jag skulle kunna skriva en riktigt långtext om allt men eftersom någon måste orka läsa texten avslutar jag här. men skulle inte det vara trevligt? och så skulle jag ta med er såklart. och ha en trevlig tid där. skulle inte det vara trevligt? trevligt.




Kommentarer
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billig pris! :D

härliga bilder :)

2009-01-05 @ 17:22:01
URL: http://soeticz.webblogg.se/s
Postat av: JOANNA

GUD VA JAG GILLAR DEN UNDERSTA BILDEN

2009-01-06 @ 14:24:37
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0