clear like water

segsegseg, har iallafall precis ätit tårta eftersom min lillebror fyller 7 år idag! Grattis sötunge!
Han hade kalas på mörbybadet och jag var snäll och hjälpte till, efter åkte jag hem till sofia och drack te samtidigt som vi kollade på film. Ikväll kommer min kusin hit! Så kommer bara vara hemma ikväll för att vänta in henne.
ja... vet inte rikti gt mer vad jag ska skriva. Men imorgon ska jag iallafall på 50 års fest på junibacken (?!) och på söndag blir det häng vid ösby och solar ( med min nya piercing, hohoh), för det har sofia loooovat mig! hihi Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: johanna

Va gärna med i min tävlig, mer om den står på min blogg :)

2009-06-06 @ 23:57:09
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0