snabbt hej

Nu har jag haft bloggpaus i en månad typ och jag har fortfarande inte fått tillbaka lusten.
Men endå kan jag inte låta bli att skriva av mig lite iallafall.
Idag är sista dagen på lovet, som har spenderats i åre med mamma, lillebror och sandra. Det var najs.
Helgen har verkligen varit lugn, har varit helt död. Har iallafall läst massor med twilight. Är inne på fjärde boken, breaking dawn. Jag älskar verkligen  böckerna! Tyvärr så kommer jag nu aldrig kunna hitta en kille som är tillräckligt bra för mig efter att edward. pinsamt men sant. Breaking dawn kommer ut på svenska om 12 dagar, men kände att jag inte orkade vänta så mamma skjutsade mig 5 min innan stängning till mörby där jag gick osminkad och mittenbena och köpte boken och hårinpackning. Jag är modig!

Känner att jag kommer skriva mer snart igen!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh lösviktsgodis!

Varför har inte engelskmännen kommit på att de är the shit! :)

2009-03-05 @ 11:53:09
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha jadu.

Man blir ju som lite less då man bor i Oxford, England och de har inte plockgodis.. hm..

2009-03-05 @ 14:01:05
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0