sunday

Tjenare!
Idag är jag bara hemma och går runt osminkad och med stor t-shirt typ. skitskönt!

Igår åkte iallafall jag & sofia till felicia där det var en hel del människor. rikitgt trevligt! var lite småjobbigt med människor som inte fattar att ett nej är ett nej. det är ju riktigt pinsamt med dom som kommer till en fest utan att ens blivit inbjuden, och sen vägrar gå hem. skitkul dom måste ha haft med att stått ute vid porten hela kvällen, jaja. runt tolv var alla tvungna att gå eftersom grannarna hade börjat klaga. lite för höglju digt för att ha melodifestival kväll antar jag. stannade kvar och hjälpte till lite och sen hem. älskar min säng!


Kommentarer
Postat av: j

GILLAR DIN BLOGG!

2009-03-15 @ 17:46:32
Postat av: vanessa

Och jag din bruttan!

2009-03-15 @ 19:00:13
URL: http://vanessakarlssons.blogg.se/
Postat av: J to the L

HAR LINNEA OCH SANDRA LAGT NER BLOGGEN? :D

2009-03-15 @ 20:01:25
Postat av: L to the E

SKIT NER DIG SÅ FÅR DU RANDIGA BEN!

2009-03-19 @ 21:29:54
Postat av: sofia

diggar den sista bilden!

2009-03-23 @ 20:50:42
URL: http://tings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0