thai landet

Gymnasium intagningen gick sådär, var så jäkla nervös! kändes inte som om jag kunde svara på en enda fråga ordenkligt. men jaja. nu är det över iallafall. Sen när jag kom hem fick jag reda på att jag ska flytta till thailand den 3 augusti! Har inte kunnat skriva någonting om det innan eftersom det inte har varit helt klart liksom. Men nu är dte det. och det är superläskigt!

När sandra och linnea slutade skolan gick jag för att träffa dom med hedda också, så vi åkte in till stan och fikade. supermysigt. älskar de där tjejerna och kommer sakna dom otroligt mkt men dom säger att dom kommer komma till mig på jullovet, sådetså! haha.
Nu ska jag sminka av mig iallafall och kolla på film, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0