uppdateriiiing. yeh

Nu är det tags för lite uppdatering! Jag lever livet här borta. Visst är det mycket (mycketmycket) skola, men annars är det som att leva i en dröm. Dom senaste helgerna har jag spenderat i Pattaya där utelivet är helt otroligt. Jag säger bara walking street baby! walking street är en låååång gata full med klubbar och barer. det finns även fullt med agogo barer och äldre män, men sånt får man leva med i thailand right?! För när man har kommit över att män i middle 30-40-50 raggar på en, är det ett helt j*vla otrligt ställe där man alltid träffar massor man känner och lär känna. Sover gör jag hos Ellen, drar ut vid 22-23 och kommer hem vid 05.00. sen sover man hela dagen och gör omdet nästa dag igen. men sen är det måndag och då ångrar man att man inte stannade hemma och pluggade istället.. eller inte! Haha nej men gud vad dryg jag låter.

Stannade hemma från skolan idag, andra gången på nästan 4 månader så det är okey. Hade biology prov som jag inte fattar mig på hur mycket jag än pluggade, så papsen ska hjälpa mig nu under helgen. Ska dra ner till stranden hade jag tänkt, har inte varit i solen på ca en månad. under veckorna har jag ju varit i skolan och på helgerna i pattaya som sagt. Så måste bättra på brännen en hel del!
Det är dåligt med bilder, jag vet. detta är inte längre en photoblog, utan en vardagsblog känns det som. Men det är bara för att min insperation försvann med kallheten från sverige. Men den kommer tillbaka, vänta bara! mohaha!
Men nu ska jag printa ut lite papper jag ska ha med mig till beachen, XX





Kommentarer
Postat av: Paulina Danielsson

Jo I know.. Men lite svårt att gå utboch festa när man är med familjen, njaa..På torsdag så åker jag till bangkok och den 1 så åker jag hem.



Men du borde komma in till pattatya city på onsdag så borde vi ta en ritkig partynatt haha.. Börjar bli lite tråkigt att bara sola och bada.. Haha, men har du laggt till mig på msn ? Puss

2009-11-22 @ 08:08:04
URL: http://paow.se
Postat av: -

fin blogg ^

2009-11-22 @ 12:48:29
URL: http://msjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0