måndag

Hej! Nu är jag tillbaka från skolan, lagom osoft bara att jag brände mig i lördags på stranden så att jag ser ut som en gående tomat.. Men annars var det toppen! haha posetivt tänkande! Usch, jag har så mycket att göra nu också, två test imorgon och några gulliga homework.

Jag har funderat lite, och jag har inte kommit på något sunt, hallå jag är blond?! nej men jag tänkte på vad jag vill åstakomma med bloggen, men jag har ingen aning så vi får komma tillbaka till det senare!

Sitter och kollar på simpson samtidigt som jag äter coffeemilk och Dozo (thailänska "chips" fast nyttigare).. Borde jag ha bättre saker för mig? Japp verkligen! Men känner mig väldans deppig just nu, anledningen är att det känns som om mitt liv är himla händelselöst just nu, vilken är ganska sjukt när jag tänker efter. Men ibland får man klaga utan anledning, right?



Kommentarer
Postat av: Paulina Danielsson

hejhej!

Jag kommer att vara kvar i thailand 10 dagar till, skot upp resan. Bor just nu pa walking street sa om du ska in och festa eller ngt idag sa kanske du kan mejla mig till [email protected] mejla nummer sa ringer jag.



Kram

2009-11-27 @ 12:20:08
URL: http://paow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0