Sunny day

Hemma! Gud vilken rolig dag det har varit idag. Inte varje dag man säger så! Men den gick snabbt och problemfri. Pratade med schem killen och han sa även att det var okej för mig att byta subject, så nu blir det inge mer supersvår biologi! Yey!

Kvällen kommer bestå av diverse tvserier och annat mys. Kanske att jag även kommer hinna med lite läxor! Usch, nu fick jag presetationsångest när jag tänker på allt. Suck..
Jaja, här kommer lite bilder från idag när jag, Shaz & Brinda hade två håltimmar efter varandra. Enjoy!


Min lasst, vet inte och vill inte veta hur många schwep and ice jag dricker varje dag. Kanske jag inte borde gå runt och klaga över att jag har gått upp i vikt? Haha!

Shaz

Glad tjej, haha

Brinda

Utsikt från cafeterian

Moi

Endel av baksidan av skolan

Hahah! Tydligen är det sådär jag ser ut som när jag är inne på datorn. Väldigt attraktivt hörru!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej, du pluggar i Thailand alltså? Vad pluggar du? Kul blogg!

2009-12-07 @ 17:51:53
URL: http://nostress.blogg.se/
Postat av: Sandra din vän!

Nämen Vaniss!

Om man söker på vanessa karls på google så kommer det upp som förslag "vanessa karlsson blogg" hihi fett C00OolT! haha , vilken härlig blogg älskling!

JAG SAKNAR DIG!

2009-12-10 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0