hejsvejs lingonpastej!

Tänka sig, hittade hem idag också! ironi people!
Gud vad jobbigt det ska kännas att sitta inne i ett klassrum när solen skiner ute då, bara för mig såklart eftersom resten av skolan tydligen tycker det är superhot att vara blek som en vampyr, men visst om dom tänder på sånt så be my guest..
Har inte haft en hel rast på hela dagen, hela klassen har spenderat våran värdesatta tid på att sätta på labels på flaskorna som ska med till jesterns fair nu på söndag, och ni kan ju tänka er att det är en hel del flaskor med tanke på att varenda elev i hela skolan har tagit med sig 2-3 flaskor var, men det var inte jobbigt, vi hade faktist riktigt kul medans vi gjorde det, gillar min klass mer och mera varje dag faktist!

Har bara tre lektioner imorgon på 50 min var, sen ska vi åka till tesco och köpa priser till the fair. najsnajs, ingen skolmat med andra ord. Fast den äter jag ialalfall inte längre, håller mig till frukt och isté i mängder, allvarligt, dricker säkert 6 flasker per dag. 

Sitter och kollar på true blood, najs program alltså! Nu ska jag fortsätta kolla på det och tänka på en viss person som råkar vara en riktig snygging, wohoo! Ciao!


bröt min nagel idag när jag höll på med flaskorna, now its the time for you to feel sorry for me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å älska tesco lotus<3:P

2009-11-16 @ 12:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0