back to black

Yes, jag överlevde dagen! Kan ju vara för att jag stängde in mig på mitt rum och kollade på Alice in Wonderland.. haha.

Tänkte gå och lägga mig snart, satt uppe allt för länge igår och väcktes alldeles för tidigt imorse, sov lite mindre än 5 timmar sammanlagt, smart Vanessa! Imorgon vill jag vakna upp tidigt så att jag hinner sola någon timme och sedan börja packa ihop mitt rum, flyttar till en kompis under 2 veckor nu frånochmed måndag. Hennes pappa åker hem till Kanada så hon är ensam hemma i en månad. Det kommer vi utnyttja till fullo. Det blir aldrig att man har hemmafester här eftersom alla går ut på klubbar under helgerna, så först och främst min födelsedag kommer firas i en äkta hemmafest anda!

Måste bara visa mitt nya nagellack, bubbelgum pink färgat, och jag gillar't!
Godnatt ppl!


Kommentarer
Postat av: anette

TACK! det kommer gå sååå fort!

2010-06-06 @ 15:53:49
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0