tuesday with water in my head

Godmorgon! Eller god och god.. Klockan är 6 och jag har inte kunnat sova 100% tack vare mina nya piercingar.. Gjorde 4 stycken när jag endå var i farten, sen fick jag min älskade glass! Ni kan ju gissa att någon blev glad (;.
Sen gick vi och träffade en vän som är bekanta med en tattuerare och vi kollade priser osv. Min kommer kosta (fortf inte hundra på om jag gör det) 500 bath, alltså ca 100 spänn. Och det är ett professionellt ställe så det känns bra. Dock ska jag ju ha den på revbenen, och det är tydligen den tattoon som gör ondast, så lite rädd är jag nog.

När jag kommer hem (Ellens) så lägger jag upp lite bilder och så, måste skynda mig nu, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0