Friday!

Hej!
Sitter hemma hos William och degar. Ellen sitter och tar farväl till sig pojkvän och resren av killarna sitter och spelar något bilspel. Och jag, jag sitter och väntar på att vi kan gå och köpa mat och dricka. Jag har hittat en affär där de säljer cider, har inte haft en riktig cider sen jag kom hit så är exalterad, haha kom inte på något bättre ord för det. Alkisvarning? Sen ska Ellen göra sin tatuering, jag får vänta med min. Sen ska vi träffa de vanliga. Är för trött för att gå ut och dansa ikväll.. Får se vad som händer.

Idag var det iallafall group 4 day, en hel dag av bara science. -.-
Min grupp bygger en kompost till skolan, skitjobbigt.. Ojuste killar är svin och imorgon har min vän tydligen bestämt sig för att matchmake:a mig med någon. Verkligen bra timing alltså. Argh.

Aja, måste gå nu! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0