Bästaste Mamma

Godmorgon!
Idag fyller min älskade mamma år så jag och min lillebror väckte henne nu på morgonen med sång, frukost och presenter. Min mamma är världens bästa och jag har verkligen försökt skämma bort henne lite extra i år när det kommer till presenter men det känns ändå inte tillräckligt. Hon är värd allt det bästa.

Kommer gå i skolan till lite efter 3 och efter det åker jag hem till min moster som bor 2 minuter ifrån oss och fixar inför kvällen men mat och tårta. Så vet inte riktigt hur min uppdatering kommer vara, har en lunch på 2 timmar och tjugo min idag så kommer antagligen kunna uppdatera då! Puss på er!

Min födelsetårta när jag fyllde 16!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0