Måndag

Godmorgon! Visade sig att jag hade tid att skriva ett litet inlägg innan jag måste skynda mig till tunnelbanan för att åka till skolan. Går i en skola ute i skärholmen eftersom det är bara där min utbildning finns som jag påbörjade i Thailand. Går fortfarande på en internationell skola det vill säga. Men usch vad jobbigt det är att åka så långt varje morgon. Har alltid varit så van att det tar 10 min att gå till skolan tidigare så det är verkligen att planera om sina mornar jämförelsevis med då. Går ut nu i vår så har inte så lång tid kvar tack och lov!

Slutar som sagt tjugo i två idag så kommer vara hemma vid 3 skulle jag gissa, ser till att skriva mer då!

Kommentarer
Postat av: keyfinderUF

Tappar du alltid bort dina nycklar och spenderar mycket tid på att leta efter de?

Då har vi den perfekta lösningen på ditt problem. KeyfinderUF hjälper dig att hitta dina nycklar på några sekunder. Titta in på vår hemsida för att läsa mer om vår produkt.

www.keyfinderuf.se

2010-10-11 @ 10:53:22
URL: http://www.keyfinderuf.se
Postat av: ellie m

fin blogg (a)

2010-10-11 @ 13:45:26
URL: http://elliestaffs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0