Misslyckat?

Fy vilken kväll. Misslyckad fest, misslyckat väder, misslyckad mood och ett misslyckat slut på kvällen.
Känner mig som världens mest negativa människa men usch. Eller början var super bra. Åt tre rätters middag med mamma och lillebror på en restaurang i stan, det var så mysigt. Men sen åkte jag och tjejerna på en misslyckat hemmakväll i regnet och på vägen hem blev det världens slagsmål mellan 3 killar och typ 5 tjejer. Snacka om blod svett och tårar. Min vän gick i mellan två av killarna och det slutar med att hon får ett slag och en bit av tanden utslagen. Så himla läskigt. :(
Men nu är jag äntligen hemma i mitt varma och ovåldsamma hem. Yeey. Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0