today is the day

Hej!
Sitter nu hemma och dricker apelsin juice, yummie. Grymt skön dag, den gick så himla snabbt att jag knappt märkte av den, och sådant gillas!

Har precis sett klart på det nyaste avsnittet av The Vampire Diaries, wiie så bra! Det går ju inte att inte bli helt kär i de två bröderna, så om ni vet två italienska vampyr bröder som är singlar, hör av er till mig haha!

Ska snart lägga mig i ett bad och läsa "Flyga Drake" av Khaled Hosseini. Boken är så himla bra men gud så hemsk och sorglig på samma gång, skiftar hela tiden från att vilja lägga ifrån mig boken och att inte kunna sluta läsa.

Men nu ska jag göra lite te (utan parastrof haha) och titta på Family Guy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0