24 dagar

Tänkte att det kunde vara en rolig ide, mest för min skull antagligen. Anledningen varför det bara är 24 dagar är för att sen börjar mina exams och då kommer nog bloggen vara ganska inaktiv i 2 veckor. Börjar i morgon!

Dag 01 – Jag
Dag 02 – Det här åt jag idag
Dag 03 – Min favoritplats
Dag 04 – Detta ångrar jag
Dag 05 – Platser jag har besökt
Dag 06 – Den här månaden
Dag 07 – Det här får mig att må bättre
Dag 08 – 8 sanningar
Dag 09 – En första
Dag 10 – Ett minne
Dag 11 – Min dag
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Det här saknar jag
Dag 14 – En bild tagen där jag är lycklig
Dag 15 – Resor jag har varit på
Dag 16 – Någon jag saknar
Dag 17 – Tre detaljer från mitt rum
Dag 18 – Bild på mig som liten
Dag 19 – En bild från några år sedan
Dag 20
En bild på vad jag köpte senast
Dag 21 – Jag idag
Dag 22 – Framtiden
Dag 23 – 1 bild i timmen
Dag 24
Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0