TORSDAG

tack för alla tips, alla sa ungefär samma sak så det får bli mer bilder. Men inte nu. för nu ska jag gå till tandläkaren! yey!
GRATTIS JOSSE! <3 Nu är även hon byxmyndig!
har haft värsta seriösa konversationen med mamma nu på morgonen och just nu känner jag mig lite halvt deppig faktist tack vare det. Men jag har verkligen världens bästa mamma!

Mår föresten fortfarande sådär, men ska proppa i mig alvedoner och halstabletter så ska det nog gå bra! Mamma tycker jag borde gå hem efter tandläkis med känns som om jag har missat tillräckligt mycket skola endå.. I eftermiddag ska jag iallafall plugga :) Nu ska jag äta frukost, fil tror jag , för man vill ju inte att det ska fastna någon mysig liten matrest i metallerna när man ska på finbesök! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0