Tisdagen

Kom precis hem från praon, stannade övertid för att hjälpa till med lite varor.
Jag älskar verkligen att vara där, dagen har gått ut på att jag först plockade iordning nagellack, sedan satt jag modell för en tjej som håller på att utbilda sig till makeup artist, och sen gjorde jag rent på lite hyllor. Tjejerna där är verkligen skitsnälla, dock är vi två praoelever där. Lunchade med Sandra gjorde jag också.

Sminkningen blev sotade ögon och röda läppar, är verkligen ovan att ha mörka ögon så det tog ett tag att vänja sig! plus att läppfärgen tog jag bort sen.
Men nu ska jag äta pannkakor!




Kommentarer
Postat av: Linn

Skit snyggt ju! :O

2008-11-04 @ 19:04:49
Postat av: Anonym

fler inlägg, gillar din nya blogg!

2008-11-04 @ 19:07:08
Postat av: vanessa

tack! :D

2008-11-04 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0