helg

okej det har verligen varit skitdålig uppdatering i helgen, men har haft fullt upp om man säger så..
Jag skrive rbara lite kort om helgen eftersom jag helt enkelt inte orkar skriva mer.
I fredags var vi 8 tjejer som satt hemma hos sandra. Sedan åkte alla hem förutom jag,sandra,hedda och linnea. Då träffade vi tre killar som bara kunde vara kvar ett tag och sedan fick linnea kämpa oss upp igen till lägenheten.
Sen på lördagen vaknar vi lite för trötta och illamående och bestämmer oss för att gå ner till näsbyparks centrum och köpa läsk. Så sandra sätter på sig typ sjuka kläder, hedda en morgonrock och jag bara en jacka. Linnea låg och sov. självklart sitter "Marcus-snyggaste-killen-i-världen" i kassan när man kommer där osminkad och äcklig. Vi träffar också linneas föräldrar där. haha. Sen typ går vi upp igen och ligger i sängen hela dagen tills det är dags att göra iordning sig till kvällen. Det kommer typ två 20 åringar hem till sandra för att de ska sitta "barnvakt" åt oss medans hennes mamma är bortrest. fast sen visar det sig att de är 18 och 16. haha. men de hjälpte till faktist. emme och paulina kom också. Men sen typ klockan halv 11 ringer mamma och det är värsta invecklat men slutar iallafall med att jag åker hem tidigt som fan. 
Ja.. det var min helg i snabbhet typ..
Sandra vet allt hur man gör det!;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0