5th February, two thousand eleven

Hej!

Jag sitter och kollar på Life As We Know It, laddade ner den (uuhu) för en stund sedan och den är bra, två bra skådespelare så hur kan det bli annat än bra? brabrabra! Och det är ju alltid ett plus att Josh Duhamel spelar en av huvudrollen, eyecandy! haha. Kul bar att familjen över lägenheten bråkar och skriker så det hörs ner till mig, kul med tunna väggar.

Matilda gick härifrån för en stund sedan, familjen är bortrest tills på söndag kväll så har hela lägenheten för mig själv, väldigt skönt faktiskt! Kom hem vid 3 tiden i natt efter att ha först ätit middag på söder med tjejerna, blev en ceasar sallad. Sen drog jag, Linnea och Matilda vidare på en 18 årsfest vid slussen, födelsedagsbarnet hade hyrt en lokal där och det kom runt 200 pers typ. Väldigt lyckat! Men idag är man lite halv seg, tur att jag har choklad och isté hemma!

Har inte riktigt några planer för i kväll och det känns faktiskt väldigt skönt. Kanske ska bara vara hemma och chilla för mig själv? Hmm..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0