Gårdagen

Kvällen igår började med att jag, Linn & Sandra kom till Sofia, Josse var såklart inte där än, dte hade förstår hela överaskningen lite (a)
När Josse kommer gömmer jag,linn och sandra i tvättstugan medans sofia och elin säger grattis och sätter henne vid sin plats runt bordet. När det är dags för maten kommer s och öppnar dörren och vi kommer ut skrikande ja må hon leva.
Hon verkade iallafall bli glatt överaskad :D
Vi åt iallafall middag där ( gorbys ) och sen satt vi och pratade och sjöng och hela köret.
Sedan gick vi till Djursholmstorg där det var massor med människor, och det var trevligt. Både från sammis och friberga.
Jag lämnade min systemkamera hos sofia, så ska ringa henne snart och se hur vi gör med den. Men just nu sitter jag och kollar på ugly betty och är mätt och glad efter frukosten mamma hade gjort, smoothies, fruktsallad och annat gott. hehe.
Btw jag drömde om godis inatt, jag börjar smått tvivla på min uttålighet faktist..

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag drömde också om godis!! :O

Om gott & blandat så när jag vaknade och gick ner i köket så stod det en gott&blandat där <3

2008-11-15 @ 15:55:38
URL: http://linnehrner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0