Mobilblogga

slutade halv 1 idag och som present fick jag en eyeliner och en nagelfil. Nu sitter jag på sandras prao och väntar på att hon ska bli klar så vi kan åka och fixa stuff. Men nejnej, hon måste hålla på i flera timmar till. Kul. Så nu är jag lagom sur. Inte på henne utan surtanterna som vägrar låta henne gå. Fatta att jag har suttit här i 3 timmar och bara väntat på henne?! Haha gud vilket klaginlägg. Men skitsamma. Inlägget ikväll eller imorgonbitti kommer vara mycket gladare för då kommer jag vara mkt gladare! Logiskt va ;) tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Äcklig tålamod du har då :P

2008-11-08 @ 20:13:51
URL: http://skitirubriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0