Sammanfattning

Godmorgon!
Idag är första dagen för praon för mig, ska bli riktigt roligt, gör det på makeup store. Börjar 11. och sluter 17.00, och det är riktigt skönt med sovmorgon!

Hela lovet har jag varit på Gran Canaria och kom hem igår, (that's why jag inte gick första dagen på praon btw) och det har varit en grym vecka med bara tid att vila ut sig och ta det lugnt. Det var en resa med bara mig och mamma, så det var mysigt. Vi bodde i Argeniugin och det var sol nästan varje dag förutom tre och det var varmt, och sen kommer man tillbaka till sverige och det snöar på en del ställen?! Men iallafall. Jag kommer bilddroppa lite närmaste tiden med bilderna från grancan. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Cristel

åh tusen tack!

DETSAMMA! :D

2008-11-04 @ 09:55:52
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0