war

Idag var det föresten värsta överseriösa snöbollskriget mellan friberga & Mörby. Skitkul att kolla på faktist. fast det var typ två stycken som började blöda näsblod från mörby. But still. Just nu har jag en bubblande känsla, känns som om jag är kär eller nått. Kanske jag är? Eller så är jag bara lycklig. haha.

Idag badade vi tjejer på gympan, osminkade och galet heta, haha!  Trodde det skulle vara jätte jobbigt att gå runt i bikini, eftersom jag annars hatar det, att överhuvudtaget gå där nästan naken då alla kan kolla på en, tycker jag inte om. Inte samma sak som på stranden precis, jaja. Någon som behöver jobba på sitt självförtroende kanske? haha.

Min lägenhet är så mycket över budgeten, fan! Nu måste jag ändra massor med saker..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0