klädstång

jag är hur sämst som helst på¨att skriva, men nu är de lov och då borde jag nog kunna ta tid till det!
Idag åkte jag iallafall först till mörby med sofia och köpte lite saker, och blev grymt iritterad på mitt kort, som tydligen har en spärr på sig som gör att jag inte kan köpa över en speciell summa varje vecka. Iallafall.. Sedan åkte vi hem till sofia där vi åt. sedan åkte jag hem och åt! haha. Men nu ska jag iallafall göra te och sedan kolla på tv, orkar verkligen inte göra något annat, så jag struntar i att jag igentligen borde vara ute och fira lovet!

Tänkte föresten visa vad jag har köpt denna vecka!


Från högst upp, vänster till höger;
Åhléns- 129 kr
HM-198 kr
Mango- 699 kr
Åhléns- 149 kr
hårband: HM - 39.50 kr
Glasögon: Åhléns- 100 kr
HM- 98 kr
HM- 129 kr
HM- 198 kr

Kommentarer
Postat av: hihi:D

Linnet som är mönstrat och tubtopp med lite lila mönster.. vart kommer den ifrån? Och hårbandet?

2009-04-04 @ 11:28:03
Postat av: Johanna

Hejhej!

Asfin blogg :)

Ska vi följa varandras bloggar, kanske? ^^

2009-04-04 @ 14:01:48
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0