today gonna be the day

 Idag bestämde jag mig för att komma ut i solen och följa med familjen ut till skansen. Vilket var så mysigt! Kameran fick följa med över axeln också, så en hel del bilder blev det också. 10 % av dom gick iof inte att använda tack vare att jag har haft lite bråttom när jag tagit dom, just för att det är svårt att inte känna sig sådär lite halvt mobbad när man står där emd kameran i högsta hugg. Men bra gick det iallafall!
Nu är det så att jag har tänkt göra så att jag inte visar alla bilder på en gång, (vilket är ganska logiskt) utan bilderna kommer komma lite då och då! Men nu ska jag stänga av datorn och kolla på film istället. Antagligen läsa lite GossipGirl också. Är helt sjukt trött efter idag att jag antagligen kommer lägga mig riktigt tidigt idag.. Jaja, kör en riktigt GG avslutning då..
You know you love me, XOXO. haha tönt jag vet! Men det är så jag gilla're!




Kommentarer
Postat av: Rosi

JÄTTEfina bilder. Du är verkligen duktig :)

Vad tycker du om min blogg, ska vi lägga till varandra på bloggkoll? :D

2009-04-13 @ 10:30:56
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0