SOL

Nu har jag legat ute i några timmar och solat samtidigt som jag har läst The Host. Ni vet, av Stephenie Meyer. Och ja, jag är en riktig Twilight nörd. Eller jag är nog en boknörd överhuvudtaget. Kan bara säga att denna månad har jag köpt mycket böcker, det är ju såhimla praktiskt att man kan köpa på internett, man behöver bara klicka in vad man vill ha och sedan får man det i brevlådan! Catchiing! haha.. Nej men shoppingen överhuvudtaget har varit ovanligt stort denna månad. Men nu ska jag iallafall göra en sallad till lunch! 


Det här är förövrigt jag för ganska exakt ett år sedan. Jag skulle göra ganska mycket för att få tillbaka håret faktist. Så nu vet ni det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0