everynight we pray, for hopes and dreams that wont be heard.

Imorgon är det jag som ska till läkaren. Skulle igentligen dit idag men drog ut på det. Men nu måste jag få någon slags medicin nu så min feber försvinner. Imorgon kommer jag att hahaft det i 9 dagar. normalt? nej. Det har tillome gått så långt att jag inte längre känner febern utan bara huvudvärken och yrhet, inte den vanliga "feberngrejen" som man annars känner. svårt att förklara menmen..
Sandra kom hem till moi en stund idag, även linnea och hedda. Efter det har jag bara legat framför tvn och datorn. Försökt få i mig mat men saknat matlust så gjorde en smoothies, mycket enklare att svälja. Men nog om min "sjukdom"!

Nu ska jag gå och ta en c-vitamin. Till på måndag ska jag vara frisk! Helst söndag.. Hej!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tjusig blogg! Lust att byta bloglovin´ med varandra? Om du gillar min förstås! :)

2009-01-25 @ 14:25:09
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Emma

cool bild där :D

2009-02-14 @ 21:33:01
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0