!

nu är det riktigt längesedan jag skrev, har verkligen inte haft tid eller lust.
Oxford var en av de bästa sakerna jag har gjort i mitt liv, träffade massor med nya människor och såg otroliga platser.
När jag kom hem var det fullt upp hela tiden, tog all tid jag hade med att umgås med vänner och packa det sista innan vi var tvugna att lämna huset.

Så nu har vi inget hem förns vi flyttar till thailand den 3 augusti. Samma dag sa jag också hejdå till sofia, grymt sorgligt! Trodde jag skulle klara det bra att säga hejdå till alla men slutade med att jag stog och bara grät. Usch.. Nu är vi iallafall på landet och ska snart sätta mig på en klippa och se på solnedgången!  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0