hej

usch, jag har verkligen inte skrivit någonting på hur länge som helst. känns det som iallafall!
jag har ju varit hemma några dagar nu för att jag var sjuk .igår iallafall så träffade jag sandra, lilun, hedda och emme och senare på kvällen åkte jag in till stan för att se på bio. när filmen var slut överaskade mamma mig med att sitta och vänta på mig med bilen vid tunnelbanan bara för att jag inte skulle behöva gå hem med min tunna jacka. jag har verkligen världens bästa mamma!

Just nu sitter jag iallafall här och äter godis och kollar på film.

har massa bilder på kameran men orkar inte lägga in dom på datorn.




Kommentarer
Postat av: Carolina

Fin bild:)

2009-03-30 @ 03:53:20
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0