Foam

Godmorgon!
Klockan är halv 9 här i Thailandet, och jag är redan vaken?! Spenderade hela lördagskvällen med att måla en tavla, en sån där riktigt jävla stor en. Det var mysigt, jag och mamma stog med varsin tavla och lyssnade på en blandning av Michael Buble, The black eyed peas och John Mayer från min Ipod, najs!

Bilderna från nån helg sen har nu kommit upp på facebook, tänkte visa er lite.
Den helgen var grym, massor med nya och gamla vänner, walking street och i slutet av kvällen; foamparty! Under fredagen och lördagen hann jag och Ellen med mycketmycket, gick ut vid 11 och kom hem vid 5-6, sen sov hela dagen och gjorde om det kvällen efter! Tack vare skolarbete och liknande finns det inte en chans att jag kan gå ut varje helg, så det har blivit varannan ungefär!

Men nu ska jag äta några Dozos och dricka lite Oishi! Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0