livin' the dream

Tjenamors!
Gick in idag bara för att jag försöker hitta en anledning varför jag inte borde sitta och göra läxor nu, och när jag sedan kollar besökantalet, som jag förväntade mig ligga på 0 sen några månader tillbaka, så ser jag att någon har kollat in en gång varje dag! Hmm.. vem kan det vara? haha
Så jag skriver ett inlägg för dig!

Kom hem från skolan för ungefär en timme sen och har precis dushat, och måste somsagt sätta mig vid läxorna vilken sekund som heslt nu, har biologi, art och math tills imorgon, skitkul hörru! Dagen har iallafall gått som ungefär alla andra dagar, snabbt men långsamt, hade nämligen bara 3 ämnen idag, double bio, math och sen double art, och sen asembly, vilket bara är att alla i secondary träffas i aulan och lyssnar på lärare etc i en timme. najs..
hmm.. annars har det inte hänt så mkt.. blivit arg på killar som inte fattar hur man pratar med tjejer, skrattat massor och ätit vattenmelon i mängder. som vanlig med andra ord!

Vädret är verkligen piss, regnar varje dag och enligt mig inte så himla varmt. fast igentligen är det ju 30 grader i skuggan, men man vänjer sig så himla snabbt med det, går liksom runt med kofta hela tiden nu. På söndag ska jag jobba på en jesterns festival, alla intäkter går till charity och alla som går i IB i alla internationella skolor i området håller i ett tält, självklart är det massa andra också. Kommer bli skitkul att se om det finns några snyggingar i dom andra skolorna, haha!

Nu när jag har skrivit klart känner jag hur skönt det faktist var att skriva av sig, får väl fortsätta med det!
pusskramhejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det är ju säkert du själv som har varit inne.

för du vet väl att man får 1 unik besökare när man själv besöker sin blogg ? haha

2009-11-27 @ 14:40:54
Postat av: Issa

Gud vad härligt! Vill också!

2009-11-27 @ 23:50:37
URL: http://isabellnatalia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja ska också flytta till thailand pattaya :)

2009-11-29 @ 13:20:24
Postat av: Vanessa Karlsson

Nej gud vad roligt! när?

2009-11-29 @ 13:42:08
URL: http://vanessakarlsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0