-

Jag har inte skrivit sedan Oktober månad men ändå är det några stycken som kikar in hit varje dag, så kände att jag behövde och ville skriva lite.

Anledningen varför bloggen har legat på hyllan under några månader är för att hela mitt liv har gjort det. Det enda som jag underhåller mig med nu för tiden är skola och plugg. Så grymt okul, men jag går en utbildning som heter international baccalaureate (IB). Som ni kan läsa så är det en internationell kurs, så alla lektionerna är på engelska, som motsvarar det svenska gymnasiet, men det är endast så långt som liknelserna går. Den är på 2 år och ligger på universitets nivå, och innebär grymt mycket plugg. Och inget socialt liv. A L L S. Men jag har mina exams i Maj månad och efter det går jag ut och är fri! Så om bloggandet inte är på topp så vet ni varför.

Imorgon åker jag och min familj till ÅRE för att fira nyår där med min gudfar som bor där, sen den 2:a Januari så åker familjen hem och så kommer mina bästa tjejer dit, vi har hyrt en lägenhet där så jag väntar en härlig vecka utan något skolarbete. Wie!

Tjej som är redo för en trip upp till ÅRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0