IB

Har inga mer lektioner idag, yey! Kan inte åka hem men sitter i IB common room och vilar. Presentationen gick kanske inte riktigt som jag hoppades men läraren sa att hon var imponerad så det betyder väl något iallafall.
Måste stanna efter skolan idag för att göra klart group 4 redovisningen tills imorgon och sen börja skriva min Historical Investigation.  Man kan ju tycka att skolan borde lugna ner sig en vecka innan skolavslutningen istället för att bli jätte stressigt. Men det är väl "slutsprörten". När sommarlovet kommer har jag fullgjort halva min IB kurs. Har inte ens ett år kvar, helt underbart!

Känner och vet att mina inlägg inte är av de högsta kvalite för tillfället men jag ska försöka att förbättra mig, blir väl lite halv glest nu när jag bara har 9 dagar kvar i Thailand och jag vill ha så mycket tid som möjligt att bara umgås med alla vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0