ain't no other than you baby

Nu är det bara 16 dagar kvar tills jag flyttar hem till Sverige igen. Har börjat vänja mig vid taken men känns fortfarande så sorgligt.. Kanske att jag borde börja sola lite nu också, har ju inte gjort det på hela tiden jag har varit här. Har inte kännts nödvändigt faktist..

Är hemma hos mig ikväll och imorgon för att packa ihop mitt rum, har försökt skjuta upp det ett bra tag nu men inser att bara för att jag inte packar betyder inte det att jag inte flyttar. Så får jobba med det outvikliga. Annars har dagen varit ganska bra, gått väldigt snabbt och smidigt. Fick reda på att jag fick en 7 på paper 1 i History. Högsta grade, awesome! bara en 4 på paper 2 men det var bara för att jag inte hade tid att fullgöra den på tiden vi hade. Pojken är tillbaka i skolan också så allt känns som det gör lite mera sense, men endå så förvirrande. Man vill så mycket men det räcker inte till tills man kommer till slutet och då känns allt så ounvikligt. Jaja, snart fredag.. Och vi vet ju vad det betyder, iih!

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen äta middag för att senare sätta mig och skriva lite biology.

Här kommer två bilder på mina nya piercingar, bara de två yttersta, gjorde likadant på andra örat så sammanlagt 4 nya. Det är ju bara örat så ingen superintressant men jag gillar det. Dock fick jag ett slag på ena piercingen igår när min vän skulle attackera mig med en kram, han kände sig ganska så skyldigt efter. Ont gör det på det örat nu iallafall, och helt uppsvullet.. Inte mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0