u n me bbe

Skriver ett litet inlägg innan jag måste begrava mig själv i min investigated art book som min bildlärare har bett om att få se, vilket orsakar lite panik för mig eftersom jag inte har gått nära den på någon månad, och hon förväntar sig att man ska skriva i dig varje dag. Fan. Men jag går i sånna svackor. När jag inte har någon insperation för att göra artpieces, det är då jag skriver i den. Och när jag skapar glömmer jag helt enkelt bort den där svarta boken.

Iallafall, dagen har varit brabraa, har börjat revisa på lektionerna för mina exams jag här nästa vecka. Läskigt!
Har varit lite halvnere hela dagen, tänk att en människa kan förändra ens humör så mycket. Men den slutade bra. Så bra! Argh, jag blir helt varm i kroppen när jag tänker på honom. Haha. Teenage crush or what? Aja, måste sätta mig med den där jävla boken nu. fanfanfan. Ja, lite bitter är jag nog allt. :D

Har inga nya bilder utan får ta en jag tog i torsdagssss, puss godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0