DETTA INLÄGG SKULLE KOMMIT UPP IMORSE.

Låg uppe och kollade på Bangkok Dangerous igår kväll, och det är så roligt att jag faktist känner igen några av platserna som är inspelade i Bangkok. Filmen var iallafall bra, lite kort kanske.

Vaknade upp för en stund sedan och har slö kollat igenom några bloggar. Är så hungrig att jag håller på att svimma, men för lat för att resa mig upp ur sängen, jobbiga problem! Haha.
Utanför mina fönster strålar solen så tror jag kommer ligga ute och sola idag, dock är det så himla varmt ute nuförtiden. Det är inte kul längre när det är 38 grader i skuggan. Men jag vill ju få färg innan jag åker hem till Sverige igen. Just nu så har jag samma färg som jag hade när jag kom hit för 10 månader sedan :/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0