Saturday 9th 2010

Godmorgon!
Jag önskar att jag kunde säga att gårdagen var toppen, men det skulle vara en lögn. Jag var helt enkelt inte på humör att vara på topp igår, haha. Är så glad att man kan vara en riktig subba med sina vänner men att dom är där för än ändå. Bästa! Tog inte alls många bilder och kvaliten är ej på topp eftersom de är tagna med mobilen. Måste verkligen få igång min kamera igen.

Har legat i sängen hela dagen, känns så skönt eftersom jag kom hem tidigt igår vid halv 2 tiden och utan en droppe alkohol i blodet men ändå har kunnat sovit ut. Åt tillome frukost i sängen medans jag tittade på Cougar Town och Vampire diaries. Älska're. hehe.

På dagen schema står det en fika med bästisen och förhoppningsvis lura med henne på en bio. Har varit så sugen länge nu så bestämde att det var dags att gå och se en rulle! Plus att vädret inte är det bästa här i huvudstaden så man blir ju inte så sugen på att göra något annat precis. Men jaja, nu ska jag pallra mig upp ur sängen och fixa mig så att jag ser anständig ut, haha!

Min sinnes stämning när jag kom hem igår kväll, mys haha!
Söta flickor!
Jag prövade på en ny sminkning igår, bilden är tagen när jag kom hem så den är utsmetad och gammal men ni get the picture iallafall. Lite halv sotat :). Var snäll och se inte mina oplockade ögonbryn haha!

Kommentarer
Postat av: alexandra

rösta gärna på någon av finalisterna i min veckans blogg tävling :)

rösta på kategorn : veckans blogg :)

2010-10-09 @ 23:35:16
URL: http://alexandraarosendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0