Trötter

Är hemma från en väääldigt lång dag i skolan, är helt slut!
Köpte hårfärg och hämtade upp lillebrodern på vägen hem också, så ska snart ta och sätta in lite toning i håret. Jag färgade det precis brunt bara för några dagar sedan, men eftersom jag gick från superblond till brunett så har jag lite gröna toner i (även fast frisören färgade med en väldigt röd färg). Så iallafall ska jag sätta in en sån där lätt röd toning i nu och se om det fungerar. Wiie!
Fast innan jag gör någonting annat ska jag äta och plugga, sitter just nu och går igenom saker inför veckan och läser på inför uppsatsen jag skriver för tillfället. Doctors from Hell, så hemsk! Handlar om doktorerna som jobbade på konsentrations lägrerna och gjorde experiment på judarna. Usch, vill inte läsa om det men det är nödvändigt för det jag skriver om för tillfället. Och så lite Bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0