Dag 8 - 8 Sanningar

1. Jag kan inte äta något utan att tänka på hur mycket kalorier det innehåller.
2. Jag tycker inte  Justin Bieber är så förskräcklig som alla säger att han är. Han är faktiskt ganska så väldigt bra.
3. När jag är ensam hemma, sjunger jag gärna. Jätte högt. Men slutar alltid efter ett tag då jag inser att hela lägenhetshuset antagligen har hört mig.
4. Jag har himla lätt att förlåta och glömma. Lite för lätt ibland kanske.
5. Jag vill inte fastna i Sverige. Vill ut och se världen, vill växa som person.
6. Jag har fått för mig att jag hatar att träffa nya människor, men när det väl händer så är det inte farligt alls. Dumt.
7. Jag vill ha det mesta jag inte kan få.
8. Jag var en riktig Harry Potter freak när jag var yngre. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0