Dag 1 - Jag

Namn: Vanessa Felicia Karlsson
Född: 1993
Längd: 1,64
Skostorlek: 37-38
Piercingar: 8 hål i öronen & navelpiercing
Tatueringar: Nej, men planerar det!
Bor: Vasastan i Stockholm, men flyttar snart tillbaka till huset i Danderyd.

Utbildning: Går International Baccalaureate, men går ut nu om 1 månad ungefär!
Jobb: Sitter barnvakt en gång i veckan, i sommaren hoppas jag på ett jobb på ett hotell inne i stan.
Drömyrke: Drömmen skulle vara författare, men journalist skulle inte vara så farligt det heller!
Plats du vill resa till: USA! Åker till New York nu i sommar.
Favoritdrink: Favoriten är den enkla Redbull Vodka, men Malibu Pineapple god också. Lättast är bäst!
Favoritmat: Åh, jag kan inte bestämma mig. Älskar plockmat, asiatiskt (har kunnat börja längta till det nu igen efter ett år tillbaka i Sverige) och mycket mer.
Favoritfilm:

Läser just nu? Crescendo av Becca Fitzpatrick
Läser helst? Älskar att läsa böcker över huvudtaget!
Tittar helst på? Serier som Gossip Girl, Hellcats, Greek, Family Guy, m.fl.
Lyssnar på? Allt!

Mest överskattade affär? Forever21 i NY. Det var bara rörigt och inget passade. Kanske bara var där en dålig dag?!
Det dyraste jag köpt? Min NIKON D 5000 tror jag.
Senaste fyndet? Jag är duktig på att vrida allt till ett "fynd" haha. Men jag fick nog någon procent rabatt på min Woolrich-jacka så det får bli den.
Lyxartikel? Hmm.. Jag vet faktiskt inte. Lägger oftast lite extra på hudvård eftersom jag har känslig hy. Och sen så använder jag I.D smink och det är ju inte så himla billigt för plånboken.
Värsta plagget? Foppatofflor!
Favoritaccessoar? Höga klackar! Många ringar och armband. Har inte använt så mycket klackar sen jag flyttade tillbaka till Sverige tyvärr. Inte lika kul.  
Motionerar du? Jag har börjat gå till gymmet, känner mig grymt duktig haha! Andra gången på tre dagar faktiskt!
Vilket schampo använder du? Bedhead från Tigi och sen en färgbomb inpackning med firered. Grym!
Vilken parfym använder du? Burberry Sport och sen bodysplash from Victoria Secret.i
Vad är du rädd för? Att bli ensam och att något ska hända mina nära och kära.
Vad finner du charmigt? Självförtroende, humor och omtänksam.

Beskriv dig själv med 3 ord? Snäll, pålitlig, glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0