Hey lets run away together and become cowboys in a western movie.

Jag var och åt på Sirap nu på eftermiddagen. Det är som ett American Breakfast drop in, och är väldigt högljud och alltid himla mycket människor. Men det är god mat och hälften av alla gäster pratar bara engelska, så det är som att man inte riktigt är i Sverige för en timme eller två.

Jag drack en diet coke, med is såklart. Jag måste alltid ha is med min cola. Annars är det inte alls lika gott.

Och till det åt jag American Pancakes med Banana & Choklad. Pannkakorna ligger där under alla bananer och chokladen. Så gott. Men åh så mättande. Jag kan ju bara säga att jag rullade hem.

Bror åt scrambled eggs med prinskorvar. Som ni kan se.

På vägen hem så kunde man se månen uppe i den klarblåa himlen. Himla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0